"Najviše pamtimo ono što se nikada nije dogodilo." K.R.Safon

недеља, 4. септембар 2011.

Folderi

Fokusirala sam pogled u sebe
Fixerišem po starom
Fermentišem novo
Fijučem u pauzi.

Odmeravam mogućnosti

Obradjujem temu
Organizujem sećanja
Oblikujem materiju.

Ližem ko pismo

Lepim po ivici zaborava
Lovim rasuto
Legalizujem što mogu.

Donosim odluke

Drobim daljine
Dubim praznine
Duvam da prodje.

Evakuišem smeće

Evaluiram istinu
Evidentiram stvarnost
Ekonomišem emocijama.

Retuširam zagadjivače

Resorbujem pozitivno
Rizikujem ponekad
Radujem se odradjenom.

I
 


6 коментара:

  1. Svoj starovremskoj, priznajem da mi ovakve "teme" pesama bivaju pomalo neobične, pa makar u sebi krile i sarkazam, satiru... Ipak, nasmejala me ova tvoja činjenicom kako je vrlo uređena, pod konac postrojena, upravo onakva kakvi i treba da budu folderi, a ne kao moji gde se ni ja više ne mogu snaći... Pozdrav tebi!

    ОдговориИзбриши
  2. @ Todora Škoro

    Ma, samo ti se nije ukazala prilika da razmišljaš na zadatu temu:) Ja sam morala i, eto, smislila:)))
    Znala bi i ti - to, ne sumnjam ni jednog trenutka:)

    pozdrav Tebi:)

    ОдговориИзбриши
  3. Prosto se divim koliko ti inspiracije imaš. Nikad nisam uspio napisati nešto smisleno u obliku poezije, jednostavno mi ne ide. Ti uklopiš to u jednu lijepu cjelinu, pa još kad vidim ovaj način... huhu :)

    ОдговориИзбриши
  4. @ Autark

    Misliš, koliko sam imala:)))
    Nešta sam se zabarikadirala u sopstvenoj nemoći. Kao da sam se posvadjala sa rečima:)

    I, ne budi skroman. Meni se jako dopadaju tvoje bravurozne minijature:)))

    "Oderaću ovu kožu
    Jednom me je prekrila
    Jednom će nestati

    Poderaću ovu kožu
    Kao papir
    Da prokrvare riječi
    Koje nisam mogao da izreknem

    Prokrvariće koža
    Moje tijelo bez pokrova je sloboda
    A nikako spoznaja"

    ОдговориИзбриши
  5. Jako zanimljivo! Ovo nije pogled NA folder u kome trpamo naše živote, već pogled IZ foldera, ka prilikama života!

    ОдговориИзбриши
  6. @ Marjan Paradoksija

    Najpre, dobrodošao:)

    Lepo sublimirano:))) Hvala:)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...