"Najviše pamtimo ono što se nikada nije dogodilo." K.R.Safon

субота, 3. септембар 2011.

Advertajzing

Od kad mi se u televizor
uselio advertajzing
ja ga više ne pratim.
Al… oćes, vraga!
Prati on mene
u stopu!
Mada više volim da
pratim ja…
dešavanja u
pit ne bulu,
nego gore
naznačenom.
Još kad im se
crevo otkači
na nezgodnom mestu
u još nezgodnije vreme,
pa zapali stazu,
mene u očima zasija
kerozin bre!
Kakva rakija!
Pa se razgorim!
Oči mi iskaču
a crevo… trkaču!
E, onda u trenu
zamolim oči
da se vrate…
jel slede,
po novom standardu
primamaljive tete iz
photoshop epruvete
sa ponudama raznim.
E, tad mi iskoče
i sede vlasi
i mindjuše
i pege po nosu
i ultra
giga, mega
pena za kosu
na usta.
Jednom mi
i koleno
iskočilo, bre!




6 коментара:

  1. :)
    od svakog tog pita,
    pa bio i Bred,
    slađa no sam med:
    mamina lenja pita...


    neka nam tete!
    da nam se tate
    (i poneko dete)
    vesele i ne pate...



    al' sam stihoklepac!
    gotovo Višnjić, slepac

    ;)))

    ОдговориИзбриши
  2. Stihoklepac nikakav nisam
    ali odnos sa ovom pesmom mi je prisan :-)

    ОдговориИзбриши
  3. I ja isto tako TV ne gledam
    mnogo više volim knjige da čitam ... ;)

    ОдговориИзбриши
  4. @ emo_serpica

    :)

    hvala za ovaj jutarnji osmeh:)))
    hmhm... lenja pita? moožee:)

    a tete i photoshop i sve te reklame... uh! ne!volem...

    ОдговориИзбриши
  5. @ Dragana Amarilis

    volem da ste prisne:)))
    Ti i... pesma:)

    volem da si ovdi:)

    ОдговориИзбриши
  6. @ Exxx

    sve je bolje od TV-a! zaista nas truju nesebično i obilato:) što se mene tiče, glat bih ga izbacila iz kuće:)
    a knjiga... uvek!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...