"Najviše pamtimo ono što se nikada nije dogodilo." K.R.Safon

недеља, 23. септембар 2012.

U proredu



u proredu
izmedju zvukova stvarnosti
osluškujem dozivanje
iznemoglih

sprženim dlanovima
starac je dodirnuo misao
i ivicama usahlih usana
rasparao je pogled

jedan uvojak
lakomisleno se zaigrao
rasterujući prašinu
sa oroza

pucnjem u futuru
prezent je odskakutao
ostavljajući na cedilu
ono što se nije dogodilo

u proredu
izmedju iznemoglih
i dalje osluškujem dozivanje

zvukova stvarnosti...




14 коментара:

  1. Ne volim samo "nabaciti" neki lijep pridjev, ali u ovom proredu samo mogu reći: Predivno. Da malo utišam zvukove stvarnosti ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ivane, od srca: )

      Dobrodošao sa svim promenama: )))
      mada zvukovi stvarnosti umeju baš da nas poremete ; )

      Избриши
  2. Nedostajala si... Izvesno, zvukovi stvarnosti bili su glasniji, pa te prizvali. Ali se radujem da si opet ovde :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I vi ste meni nedostajalai... ali sad sam tu, mada se zvukovi stvarnosti još uvek čuju: )

      Hvala tebi što me nisi zaboravila: )))

      Избриши
  3. uh.... zamisli sada dvodimenzijalnu mrezu nacrtanu na papiru... na nekoj "velikoj" razdaljini medjusobnoj zamisli tacke tj dogadjaje A i B.... tako da ima dosta cvorova medju njima... a sada zamisli da se neki dogadjaj odvije odredjenom putanjom, a da neko potom zahvati putanju i pomeri je na drugi skup cvorova... dogadjaji A i B ostaju nepromenjeni, ali nacin na koji se iz A doslo do B je izmenjen... dogadjaji koji se jesu ali i nisu dogodili...
    relativno cesto imam "osecaj" da su mi se dogodile stvari koje nisu, ili da se nisu dogodile stvari koje jesu... problem sa proredom....
    :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je to... pravo iz nedodjije u centar: )))

      i da znaš da sam vizuelista... tako da mi sad pred očima talasaju razne putanje čvornovate, baš izmedju ta dva dogadjaja: )

      Избриши
  4. Meni je teško da napišem komentar posle pročitane pesme.
    Mogla bih samo pesmom da ti odgovorim... Naše "obale misli" bi se dotakle. Zato budi i dalje moj čitatelj - naći ćeš odgovor.

    I dalje, Tvoj verni čitatelj,

    Nadica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Potpuno razumem to što si rekla. Nekad je zaista teško!
      Važno je da znam da si tu i to mi znači: )

      Čitamo se... na moje zadovoljstvo - svakako!

      Избриши
  5. Očigledno da samo neka jaka stvar, poput pucnja, može da nas drži u stvarnosti :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...