"Najviše pamtimo ono što se nikada nije dogodilo." K.R.Safon

недеља, 8. април 2012.

Ona & On

ONA

Još samo po
putevima makadamskim
korake tvoje čujem
kako odjekuju
u praznom prostoru
kosmosa što ga
za nama ostavismo
da traje,
u već razredjenom
bolu koji nikad,
ali baš nikad
nestati neće,
jer su tragovi
njegovi neuništivi,
u spokojstvu večnosti
koji je duga u
 irisu zaključala.





ON

Dozvoli mi da
samo još
par stihova
u trepavice tvoje
upletem vrhovima
prstiju mojih
i da ti u irise
još tri preostale
zvezdice nalepim,
pa kad zablistas
od tih stihova,
od tih zvezdica,
da mi umornu,
dušu pesničku
ogreješ i nadu
joj, makar za taj
bljesak oka ~ vratiš.

8 коментара:

  1. Svidja mi se, a još je i začinjeno Piterom Gejbrijelom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bojim se da samo kupujem sitne poene odabirom dobre muzike: )))

      Hvala, Berislave!

      Избриши
  2. Bitno je da Ona & On imaju nešto zajedničko - iris

    ОдговориИзбриши
  3. Divan cvet. Nekako, sklona sam drugom nazivu: Perunika.
    Čekam(o) đurđevak :)

    Odlična pesma, Bravarice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Suština je bila u irisu: )))
      mada nemam ništa protiv perunike: )))

      Djurdjevak je stigao!!! Videla sam danas na zelenom vencu: )))
      Htela sam da ga kupim kad krenem kući, ali ga nije bilo... sutra će mi sigurno krasiti sto: )))

      Hvala Bomili: )

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...